COYOTE
2014
展示風景:「Duality of Existence - Post Fukushima: A Group Exhibition of Contemporary Japanese Art」(Friedman Benda、ニューヨーク、2014年)
撮影:Adam Reich
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionCOYOTE
2014
Installation view: “Duality of Existence - Post Fukushima | A group exhibition of Contemporary Japanese Art” (Friedman Benda, New York, 2014)
Photo: Adam Reich
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
COYOTE
2014
インスタレーション
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionCOYOTE
2014
installation
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
COYOTE
2014
インスタレーション
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionCOYOTE
2014
installation
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
COYOTE
2014
インスタレーション
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionCOYOTE
2014
installation
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
COYOTE
2014
インスタレーション
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionCOYOTE
2014
installation
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
U.S.A. Visitor Center
2017
ジークレープリント(66×100cm)
撮影:松田修
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionU.S.A. Visitor Center
2017
Giclee print (66x100cm)
Photo: Osamu Matsuda
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
U.S.A. Visitor Center
2017
撮影:松田修
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionU.S.A. Visitor Center
2017
Photo: Osamu Matsuda
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
The Grounds
2017
ビデオインスタレーション(ビデオ、石膏、ラムダプリント、アクリルマウント、マニュアル)
撮影:前田ユキ
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionThe Grounds
2017
Video installation (video, plaster model, lambda print, acrylic mount, instruction manual)
Photo: Yuki Maeda
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
The Grounds
2017
ビデオインスタレーション(ビデオ、石膏、ラムダプリント、アクリルマウント、マニュアル)
撮影:前田ユキ
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionThe Grounds
2017
Video installation (video, plaster model, lambda print, acrylic mount, instruction manual)
Photo: Yuki Maeda
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
The Grounds
2017
ビデオインスタレーション(ビデオ、石膏、ラムダプリント、アクリルマウント、マニュアル)
撮影:森田兼次
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionThe Grounds
2017
Video installation (video, plaster model, lambda print, acrylic mount, instruction manual)
Photo: Kenji Morita
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
The Grounds
2017
ビデオインスタレーション(ビデオ、石膏、ラムダプリント、アクリルマウント、マニュアル)
撮影:森田兼次
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionThe Grounds
2017
Video installation (video, plaster model, lambda print, acrylic mount, instruction manual)
Photo: Kenji Morita
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
The Grounds
2017
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionThe Grounds
2017
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
LIBERTAD
2017
ドキュメントビデオ
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionLIBERTAD
2017
Documentation Video
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
LIBERTAD
2017
ドキュメントビデオ
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionLIBERTAD
2017
Documentation Video
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
LIBERTAD
2017
ドキュメントビデオ
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionLIBERTAD
2017
Documentation Video
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
LIBERTAD
2017
ドキュメントビデオ
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionLIBERTAD
2017
Documentation Video
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
LIBERTAD
2017
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionLIBERTAD
2017
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
LIBERTAD
2017
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionLIBERTAD
2017
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
The other side
展示風景:「The other side」(無人島プロダクション、東京、2017年)
撮影:森田兼次
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionThe other side
Installation view: “The other side” (MUJIN-TO Production, Tokyo, 2017)
Photo: Kenji Morita
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
The other side
展示風景:「The other side」(無人島プロダクション、東京、2017年)
撮影:森田兼次
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionThe other side
Installation view: “The other side” (MUJIN-TO Production, Tokyo, 2017)
Photo: Kenji Morita
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
The other side
展示風景:「The other side」(無人島プロダクション、東京、2017年)
撮影:森田兼次
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionThe other side
Installation view: “The other side” (MUJIN-TO Production, Tokyo, 2017)
Photo: Kenji Morita
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
The other side
展示風景:「The other side」(無人島プロダクション、東京、2017年)
撮影:森田兼次
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionThe other side
Installation view: “The other side” (MUJIN-TO Production, Tokyo, 2017)
Photo: Kenji Morita
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
The other side
展示風景:「The other side」(無人島プロダクション、東京、2017年)
撮影:森田兼次
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionThe other side
Installation view: “The other side” (MUJIN-TO Production, Tokyo, 2017)
Photo: Kenji Morita
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
The other side
展示風景:「The other side」(無人島プロダクション、東京、2017年)
撮影:森田兼次
Courtesy of the artist and MUJIN-TO ProductionThe other side
Installation view: “The other side” (MUJIN-TO Production, Tokyo, 2017)
Photo: Kenji Morita
Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
The other sideThe other side
2017/2022 サイズ可変
展示風景:「Chim↑Pom展:ハッピースプリング」森美術館(東京)2022年
撮影:森田兼次
画像提供:森美術館2017/2022 Dimensions Variable
Installation view: Chim↑Pom: Happy Spring, Mori Art Museum, Tokyo, 2022
Photo: Kenji Morita
Photo courtesy: Mori Art Museum, Tokyo
The other sideThe other side
2017/2022 サイズ可変
展示風景:「Chim↑Pom展:ハッピースプリング」森美術館(東京)2022年
撮影:森田兼次
画像提供:森美術館2017/2022 Dimensions Variable
Installation view: Chim↑Pom: Happy Spring, Mori Art Museum, Tokyo, 2022
Photo: Kenji Morita
Photo courtesy: Mori Art Museum, Tokyo
The other sideThe other side
2017/2022 サイズ可変
展示風景:「Chim↑Pom展:ハッピースプリング」森美術館(東京)2022年
撮影:森田兼次
画像提供:森美術館2017/2022 Dimensions Variable
Installation view: Chim↑Pom: Happy Spring, Mori Art Museum, Tokyo, 2022
Photo: Kenji Morita
Photo courtesy: Mori Art Museum, Tokyo
The other sideThe other side
2017/2022 サイズ可変
展示風景:「Chim↑Pom展:ハッピースプリング」森美術館(東京)2022年
撮影:森田兼次
画像提供:森美術館2017/2022 Dimensions Variable
Installation view: Chim↑Pom: Happy Spring, Mori Art Museum, Tokyo, 2022
Photo: Kenji Morita
Photo courtesy: Mori Art Museum, Tokyo
The other sideThe other side
2017/2022 サイズ可変
展示風景:「Chim↑Pom展:ハッピースプリング」森美術館(東京)2022年
撮影:森田兼次
画像提供:森美術館2017/2022 Dimensions Variable
Installation view: Chim↑Pom: Happy Spring, Mori Art Museum, Tokyo, 2022
Photo: Kenji Morita
Photo courtesy: Mori Art Museum, Tokyo
The other sideThe other side
2017/2022 サイズ可変
展示風景:「Chim↑Pom展:ハッピースプリング」森美術館(東京)2022年
撮影:森田兼次
画像提供:森美術館2017/2022 Dimensions Variable
Installation view: Chim↑Pom: Happy Spring, Mori Art Museum, Tokyo, 2022
Photo: Kenji Morita
Photo courtesy: Mori Art Museum, Tokyo
The other sideThe other side
2017/2022 サイズ可変
展示風景:「Chim↑Pom展:ハッピースプリング」森美術館(東京)2022年
撮影:森田兼次
画像提供:森美術館2017/2022 Dimensions Variable
Installation view: Chim↑Pom: Happy Spring, Mori Art Museum, Tokyo, 2022
Photo: Kenji Morita
Photo courtesy: Mori Art Museum, Tokyo
The other sideThe other side
2017/2022 サイズ可変
展示風景:「Chim↑Pom展:ハッピースプリング」森美術館(東京)2022年
撮影:森田兼次
画像提供:森美術館2017/2022 Dimensions Variable
Installation view: Chim↑Pom: Happy Spring, Mori Art Museum, Tokyo, 2022
Photo: Kenji Morita
Photo courtesy: Mori Art Museum, Tokyo
The other sideThe other side
2017/2022 サイズ可変
展示風景:「Chim↑Pom展:ハッピースプリング」森美術館(東京)2022年
撮影:森田兼次
画像提供:森美術館2017/2022 Dimensions Variable
Installation view: Chim↑Pom: Happy Spring, Mori Art Museum, Tokyo, 2022
Photo: Kenji Morita
Photo courtesy: Mori Art Museum, Tokyo